Skankaloss

Hallåj! Vad är upp? Jo, jag håller på med en liten animering i after effects som jag ska använda i slutet av varje battle på battle at the frodasbloggen. Det blir ett rätt seriöst och komplicerat projekt mot vad det kommer att se ut som och det involverar korvar, bröd, ketchup och såhär seriös utrustning:
sd
Men sen om det överhuvudtaget kommer bli bra återstår att se. Men förmodligen blir det inte speciellt bra.

Till nåt helt annat så hittade Pontus ett filmklipp som nån hade filmat på Pontus och Labbas åk i tävlingen från årets Skankaloss, som de vann. Så varsågoda att njuta av minirampskate på hög nivå!


Längtar redan till nästa års Skankaloss. Ska bli kul att se om killarna lyckas försvara titeln då.
asda
Här skriver vinnarna sina namn på den legendariska vinnarbrädan. Den finns att se på brädgårn har jag för mig.
Nu ska jag göra mig i ordning för att gå och jobba. Ni som inte ska göra det kan ju fortsätta njuta av söndagkvällen!
Peace/Staffandfgdfg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0