Restmaterial

Yoyo! Har börjat styra en del hit och dit för att dra ihop en battle at theFrodasbloggen! Det ska bli exakt samma sak som battle at theberrics som de flesta säkert känner till.
Alltså en game of skate turnering som filmas och läggs ut här. Det som kommer göra vår lite mer awesome än berrics är att vi inte kommer att dra reglerna i början av varje match utan vi säger bara att samma regler som i theberrics gäller (fast lite snällare domare kanske).
Har iallafall skickat ut inbjudningar till folk som ska va med och tävla. Det kommer bli 16 tuffa skateboardåkare som ställer upp och alltså 16 trevliga battles allt som allt. Jag kommer filma två battles i veckan, så alltså blir det en 8 veckor lång turnering.

Inget datum är spikat en men runt jul och nyår skulle jag tippa att kalaset drar igång. Mer information om det här kommer senare när det finns mer information att ge ut.

Jag ska inte bara tjöta en massa utan jag tänker även visa er ett finfint klipp på vår käre gamle Pontus idag! Det är restmaterial som inte kommer att bli använt i Den som lever får se 2. Vi från Frodas har inte filmat speciellt mycket till den här filmen så därför blir det inte så mycket restmaterial heller. Men ett par tricks iallafall! Nu ska jag inte tråka ut er nå mer idag. Se och njut!

 

/Staffan dfgdfg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0