Ny design. Helt fri från Pandajävlar

Hejhej hallå! Nu har jag ändrat lite mer i designen. Börjar fatta lite hur man gör sånt här nu även om jag mest chansar. Inga stora förändringar men som ni kanske kan se har jag lagt till en Frodasskate i kanten vilket var drygt med tanke på att den såg ut såhär från början.
sadsad
Ändrade så att färgerna blev lite bättre och tog bort pandajäveln och satte dit egen text. Grymt duktigt av mig tycker jag med tanke på att jag suger på photoshop och sånt där. Dessutom så ändrade jag ikonen uppe där man skriver in webadressen. Hade ingen som passa bra så fick bli den lilla bilden på mig.  Nä nu måste jag plugga! hoj
/Staffan dfgdfg

Kommentarer
Postat av: Mats Berg

Go Staffan!

2010-11-23 @ 19:14:52
Postat av: Thomas

Bra jobbat staffan underbart att bloggen lever igen, men denna skateboard som du fixat och donat med i photoshop kan inte jag se röken av någonstans?

2010-11-23 @ 20:02:11
Postat av: Staffan

Tack kära vänner! Nu har jag även lagt in facebook gilla knapper. Nu får det nästan vara slut på stolligheter efter det:) Är du säker tamas? hmm knasigt testa tryck uppdatera kanske!

2010-11-23 @ 20:23:38
URL: http://frodasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0