Korvfest

Idag hade jag korvfest. Alltså inte en sån fest med mycket killar utan jag gjorde två riktigt Staffiga korvar och festade på. Nu ska jag lära er hur man tillverkar sådana.
sdasd


Ingredienser:
1 Korv (chorizo eller kabanoss)
1 pågens korvbröd
2 skopor räksallad
1 tjock sträng Bostongurka
2 strängar hamburgedressing med bacon smak
2-3 strängar felix ketchup
2 strängar johnnys senap (ekologisk)
1 näve rostad lök


Gör såhär:
1.Stek på korven ordentligt tills det är fina mörka linjer runt den. Låt sedan korven ligga kvar på eftervärme medan du tar fram en tallrik (helst vit) och ett pågen bröd.
2. Öppna brödet och skicka i 2 skopor räksallad
3. Pressa nu försiktigt med bestämt ner korven i räksalladen
4. Ha nu på resten av ingredienserna i valfri ordning, men jag rekommenderar att ej börja med den rostade löken
5. Servera
6. Ät
7. Vänta på att bli hungrig igen
8. Bli hungrig igen
9. Repetera från steg 1.
/Staffan dfgdfg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0