Förändringar på frodasbloggen

Hej som ni kanske ser har jag lyckats göra lite småförändringar! Är riktigt usel på att designa sånna här bloggar men efter mycket pillande lyckades jag byta profilbild föra bakgrunden vit göra ytan för inläggen bredare så att hela filmklippen får plats utan att menyn går över dem samt fått dit ett par korvjävlar högst upp på sidan. Tyckte det blev tillräckligt stiligt för den här bloggen. Är ju trots allt insidan som räknas.
Den största förändringen jag har gjort nu är iallafall att jag har lagt till två nya kategorier (ni kan se kategorierna i menyn till höger på sidan). De nya kategorierna är bilder och filmklipp. Ni kan säkert räkna ut vad dom innehåller, men för de som är lite nattslöa som jag just nu kan jag förklara ändå. I kategorin som heter filmklipp hamnar alltså alla inlägg som innehåller ett filmklipp och i kategorin som heter bilder hamnar alla inlägg som innehåller bilder. Vad jag ska ta mig till om jag nånsin skapar ett inlägg som innehåller både bilder och filmklipp återstår att se. Check it awt!
Har även haft en del ideer om annat kul man kan ha på bloggen. Tillexempel har jag funderat på nån sorts frodas talkshow. Gjorde en förut som blev awesome men råkade ta bort den. Har även funderat på att annordna en battle at the frodasbloggen (helsnott av battle at the berrics) och funderat på frodas cribs (som en mindre glamorös mtv cribs) med alla medlemmarna i frodas. Jaja vi får se hur det blir med dessa ideer. Håll utkik i allafall! nu måste jag sova.
Peace/ Staffan dfgdfg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0