Filmklipp, skor, whisky, batterier och giftiga sälar

God afton mm. Eftersom att jag igår lovade att idag lägga upp ett filmklipp på mitt och Eriks curbsession från igår så bifogar jag här den utlovade filmsnutten. Ber om ursäkt för att det inte är nåt ljud på själva klippen. Men eftersom att det var supermegahardcoredödsmetal på trumhinneimploderande ljudnivå i hallen när vi filmade så gjorde sig klippet bättre helt utan. Något annat som måste ursäktas är att det bara är fram och tillbaka klipp som vi satt still när vi filmade. Lite tråkigare att kolla på mot om när man åker efter och filmar, men vi var för lata och snygga för det. Förövrigt så ser mina skor som vanligt ut som ett par soptunnor. Efter en Kickflip är det hål ända in till lilltån. Men köpte två nya par skor på Brädgårn igår. Mycket bra skorea där nu, check it out! Kan förresten även berätta att det gjordes en hel del mer fina tricks (mest av Erik som vanligt) än de som blev förevigade, men tyvärr så dog batteriet i min filmkamera eftersom jag inte hade laddat det till fullo. Och appropå fullo så ska jag och Sebbe ha whisky provning i helgen! Blir nog en fisförnäm tillställning. Eller inte, vem vet? Fy fanders vad jag pladdrar på! Är det nån som har läst ända hit vill jag vänligt men bestämt och lite försynt påpeka att herrn/frun är galen i huvve. Här har ni i vilket fall filmfan!
/Staffan dfgdfg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0