Curbsession 2

Kära frodasbloggen.blogg.seläsare. Här presenterar jag för er mitt och Eriks curbsession nummer 2 från i onsdags i filmformat. Även denna gång måste jag be om ursäkt för den lata filmningen. Ska kanske möjligtvis bli en förbättring på det.
Det var en mycket trevlig dag och en hel del trick sattes. Lärde mig även nollieflip bs 50-50 men den gjorde jag innan vi började filma så det blev tyvärr ingen sån med på film den här gången, men kanske debi nästa. Tråkigt nog så slutade dagen som jag nämnde igår med att Erik stukade foten. Det är bara att hoppas att det går över fort så att han inom en snar framtid kan fortsätta leverera sick shit till bloggen.
Måste även tillägga att jag när jag kollade igenom klippen upptäckte att jag gjorde en såndär fruktansvärd "förvånadmin" som har blivit så jävla inne att göra inom skateboarding. Men för att försvara mig så kan jag ju säga att jag faktiskt var förvånad på riktigt.
Här har ni filmklippet i allafall.
Nu ska vi dricka whisky!
Adjö korv med brö/ Staffan

Curbsession from Staffan Persson on Vimeo.

 

/Staffan dfgdfg

 

 


Kommentarer
Postat av: massus

00:46 haha

2010-11-20 @ 12:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0