Back

What is app! Frodasbloggen är tillbaka, That is app! Jag har äntligen lärt mig exakt hur jag får in klipp på nya datorn och hur jag konverterar dom. Så nu ska det återigen bli en massa frodasbloggande. Hänt en massa skoj sen senast jag skrev och vi har filmat en del också. Det mesta av det vi filmat kommer att bli med i Sverker och Daniels nya film. Den filmen blir det premiär på hemma hos mig runt jul och självklart blir det efterfest! Det kommer vara totalt av kroken! Det blir årets roligaste fest och jag längtar sjukt mycket dit. Från team frodas kommer jag, Pontus och Erik att ha en liten part i filmen.
Hur som helst så blire åtminstone ett inlägg varannan dag nu och även ett litet filmklipp så ofta som möjligt, så håll stenkoll nu och använd frodasbloggen som startsida!
Som sagt så blir dom awesomigaste trixen och knixen med i filmen men här bjuder jag på några trick på Erik som inte blir med.
Kom ihåg att kolla varje dag! piiiis
/Staffan dfgdfg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0