Vinter

Hej. Nu tänkte jag (Staffan) skriva lite för första gången på två evigheter. Är sjuk och har ganska tråkigt. Tänkte iallafall att det såhär i vintertid skulle passa att lägga upp ett litet klipp på mig från när jag åkte snowboard i nybro för några dagar sen. Åker ungefär 2 gånger om året så förvänta er absolut ingenting hehe. Dessutom så tyckte Oskar i min klass att frodasbloggen behövde en header, så han gjorde en riktigt stilig åt oss. Tack Oskar! Eftersom att jag inte kan någonting alls om den här sidan så får han gå in och fixa så att den kommer upp på bloggen sen. Fred ut! /Staffan P

Kommentarer
Postat av: oskar

det var så lite så :]

2009-02-20 @ 21:48:30
URL: http://oskarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0