Ny del idag igen! (två stycken till och med!)

jajjamensan, nu jävlar händer det grejjer må jag säga! Pontus är sjuk, alltså sjuk på riktigt, influensa o grejjer, drygt för han, men då får han tid att göra fina skateboardfilmerhela dagarna som vi kan lägga upp här på bloggen! javisst! han är även sjuk på skateboard, alltså sjukt bra, kan många trick o så, väldigt allround är han också, kan lixom många trick på många olika platser, såsom,ramp,vertramp(STOOR ramp!) street, han är nog bra på freestyle också, kanske? jaja, iallafall så har vi två nya fina delar att lägga upp:

Den första är en sommar2008-del med klipp från sommaren på teamfrodas men även några andra filurer!

Den andra delen är Thomas Hej Korv-del, alltså hans del från våran första skateboardfilm som kom typ 2005(?) Den är bra, jag lovar!
 

japp, så idag får ni ,våra kära läsare (som typ brukar vara 5 i snitt per dag) mycket fint att kolla på! /sebastian

Kommentarer
Postat av: massu

Hej mina ärade vänner från Frodas! Jag har en anmärkning på den översta filmen. När erik slammar i början så hade det varit alldeles förträffligt om det vid 00:13 hade redigerats in ett pruttljud. My two cents.

2009-03-10 @ 22:40:55
Postat av: massu

fn ta den här bloggen skrev ett långt och jätteroligt inlägg så bara försvann det.

2009-03-10 @ 22:48:45
Postat av: massu

nämen det försvann inte :D då vill jag be om ursäkt för mitt föregående inlägg och kan också passa pa att i filmen sommardel när staffan gör det där coola smälla ihop fingrarna grejen så kan ni lägga in två piskrappsljud KATISH! KATISH! hade varitkul och sen en prutt till. proooiiiiit.

2009-03-10 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0