marathon skate

Hej allihopa! (svenska tjejen i dum dummare) Igår skejta jag sammanlagt lätt över en mil och idag skejta jag en sträcka på 8-9 km (flippar på vägen).
Medan jag flåsande sparkade på fart fick jag en snilleblixt! Frodas måste annordna ett skate-marathon. Skulle ju vara asballt. Så kandebi en os gren och bara vältränade friidrottare tävlar, samt en massa familjer som sitter hemma och hejjar på Sverige medan de ser spektaklet på tv. Och självklart ska de serveras blåbärssoppa när man kommer i mål, så debi nog ett skateboardmarathonvasaoslopp och vara mitt i mellan ett marathon och ett vasa lopp i längd.

Skate, skejt, sk8, skeight, skåtta.... skäjt kan stavas på många sätt!

HEJJA SVERIGE!!!

over and out/ Staffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0