är det sommar nu?

Är det sommar nu? inte vet jag, man kan väll iaf hoppas. aja, idag var jag,staffan,pontus och erik i hallen, det var väll helt ok, annars så vann ju manchester united champions league igår o det var ju kul, fin fest blev det också. blev nöjd idag då jag såg att P&L bokat nåra schyssta house/electro akter, speciellt Psilodump, iaf något man VERKLIGEN vill se. På tv:n så tjuter det nån tjej, hon sjunger på ett konstigt språk, det är eurovisionsschlagerfestival. Förresten, vill man köpa vår film , Shit into Korv så kan man göra det i KFUM-hallen, eller på brädgårn, inom ett par dagar. ja vad kan man mer säga en dag som denna, jag vet inte, vi får väll se.

//sebbe

Kommentarer
Postat av: staffan

det kommer rätt många band jag vill se på p&l. jäij

2008-05-22 @ 21:39:54
Postat av: O.G

Fy fan sämsta matchen nånsin!!
bra att ni bloggar igen!!

2008-05-23 @ 22:47:27
Postat av: daddy boastin

hahah, älska manchester!

2008-05-24 @ 12:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0