Händelserik tisdag?

hej mannen! Idag eller igår kanske man säger...(tisdag) fyllde Danne 17. Wohoooo grattis Danne. Han fick fina presenter såsom snus och en clone a willy. Dessutom fyllde min bror Sverker år. Wohoooo grattis min bror Sverker. Sverker fick sina presenter i lördags när han var i borlänge. Sen kanske Jocke fick sitt andra barn oxå. Han hade inte fått det när jag träffade honom tidigare men mycket kan hända på ett par timmar. En annan bra sak med tisdagen var att det var våffel dag, jippiiiiii!:D Jag fick inga våfflor:(

Jag var i hallen idag med Pontus oxå. Pontus är jätteduktig i miniramp. Jag är jättedålig i miniramp. Men jag skejtade street. Det var inte så kul. Lill-Erik testade åka inlines, han var duktig. Jag är inte bra på inlines.



/Staffan

Kommentarer
Postat av: O to the G O.G

coolt

2008-04-06 @ 13:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0