En tuff skatebild

Yo dawgs and biatches! Fresch med en blogg! Kommer en del spännande evenemang som vi kommer kunna skriva om inom en snar framtid. Just nu finns inte allt för mycket att säga. Men jag kan ju berätta att jag var i Skatehallen igår och träffade Putte (ej medlem i Frodas hur mycket han än vill det mwahaha, fast han vill nog inte:(........) Han hade kirrat en skaplig kamera och testade ta lite bilder. Jag slänger upp en bild nu så ni kan få kika lite. To be continued. Stay tuned / Staffan




image1
Jag (Staffan) Bs lipslide

Kommentarer
Postat av: Furedal

Ska det inte vara så att den första som kommenterar er blogg är en icke sk8er!
härligt med en blogg boys. har man lite koll på er! ;);)

2008-02-20 @ 16:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0