Dagens skate och medlemmslista

Tjooo, idag har de mest aktiva medlemmarnarna av Frodas varit i hallen o haft fet session, där den ena överträffade den andra med grymma tricks och småknep, Erik gjorde bland annat kickflip bs tailslide över räcket och Pontus lärde sig bs nosegrind ner på svärdet. En minst sagt lyckad dag för de flesta , själv satt jag mest och utbytte meningar med Thomas, så mycket skate blev det alltså inte för min del.

Redigeringen av den nya Frodas filmen fortlöper och som jag tidigare sagt i denna blogg så kommer den att bli grym. Hoppas på att den ska bli klar i mitten av mars kanske.

Ja o så var det då listan på medlemmar i Frodas, för er som inte vet vilka som är det

Jag (Sebastian) 19
Staffan 17
Pontus 18
Erik 16
Tiam 16
Thomas 19
Oscar 20
Massus 21
Micke 21

Ahh eventuellt är det fler medlemmar, Daniel är väll typ medlem också. (han fyller 17 för övrigt)
Och på tv är det antikrundan, schysst!. Imorn drar jag på digital tone festival i Uppsala, de blir grymt.
Ahh och det tror jag var allt för stunden iaf,  stay tuned for more! // Sebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0