random info

Igår vare ripper of the year i Skatehallen. Sverker Persson vann efter att ha gjort en hel del sjuka trick. Men jag skulle tro att det var väldigt jämt mellan honom och Stefan Helin. Själv knäckte jag brädan precis innan andra heatet, efter det körde jag som en kratta på Pontus bräda. Efteråt skulle det vara efterfest men den missade jag eftersom att jag skulle jobba 6 morronen dagen efter.

Idag var Sverker snäll och gav mig sin gamla bräda eftersom att han vann en ny på ripper of the year, men jag hade oförskämdheten att knäcka även den samma dag.

Förövrigt så gjorde jag trippel kickflip i 5 stegs trappan i hallen idag mwahahaha!

Får se om det kommer bilder från tävlingen sen.

piiiz/ Staffan


Kommentarer
Postat av: O.G

hörde de om megasnurr flip sjukt kul!!

Puss och kram skumbanan

2008-12-30 @ 07:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0