Dålig uppdatering jao

jee, de har varit äckligt dålig uppdatering på senaste tiden här i blöggen, men nu ändrar jag på det genom att skriva ett inlägg helt utan mening.
Verten i hallen har förresten börjat rivas nu, så inge mer vert på ett bra tag i kfum hallen. Såg dessutom att vert ska tas bort från programmet i x-games, både bra o dåligt tycker jag

Dåligt: Nu kommer vertscenen dö ännu mer och snart finns det väll knappt nå vertåkare kvar

Bra: Nu kan inte alla amerikanska kids se vert på tv o sen börja åka enbart för att bli proffs å tjäna pengar, skateboard ska man åka för att man vill och för att det är roligt!

det var allt för stunden // Sebbe

Kommentarer
Postat av: O.G

när kommer filmen då?

2008-04-14 @ 10:24:28
URL: http://smebacksidioten.blogg.se
Postat av: En mycket uppriven kommunist

Hej du som skriver om att vert åkare blir för några. Nu får du väl ändå ta dig i kragen, för det enda jag ser om dagarna är sådana där "kids" som bygger egna ramper för att i timtal åka fram och tillbaka. Hur står man ut. Det blir inte för några, utan istället aldeles för många. Det börjar bli ett samhällsproblem rent utsagt. När dessa "kids" inte blir de proffs som de en gång trott, så slackar dom hemma för att slutligen bli bidragskungar.
Mvh // en vänsterpartist som skattar för att vertåkare ska kunna vara hemma efter sin förlorade karriär. tack för mig

2008-04-17 @ 22:08:44
URL: http://www.jaghatarfredrikreinfeldt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0