Big things poopin

Kära läsare. Som ni alla vet så är det väldigt vackert väder i Borlänge nu förtiden. Det är trevligt, men det är tråkigt att man inte får rulla runt efter behag vid tenoren och mc curben längre. En annan sak som inte är roligt i detta magnifikt underbara vår/sommar väder är att jobba i skatehallen en bmx dag. Det gjorde jag idag, istället för en sjuk stackars Daniel, krya på dig daaawg (respekt). Det befann sig dock endast tre stackars bmxare i hallen på hela dan så det var inget hets i allafall. Så under denna ohets kunde jag spela mariokart och åka skateboard. Jag varvade mariokart 3 gånger och gjorde 70 treflips i rad (mad respekt åt mig själv). För övrigt så har jag fyllt 18 för knappt en vecka sen, Oskar fyller 21 år idag  och skolan är väldigt tråkig. Fast Oskar bjuder på tårta imorron så det gör inget (super mad respekt)


Over and out, up and down, forward and backward


//Staffan P

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0